Saturday, April 23, 2011

Majlis Pertunangan Ashraf Muslim .


Hai . Saat diri me-naip entry ini , maseh terase sebak di-dada . Bukan menanges tapi sedikit perasaan ralat timbul . Kenapa ?


Bukan jealous . Tapi ralat tk dapat saksi-kn siaran langsug Majlis Pe-tunangan Ashraf Muslim pada pukul 9.25 pagi tadi . Gara-gara emak-lahhhhhhhhhh ni kalut obses sngat sebab nk ke Minggu Saham Amanah Malaysia 2011 di Kompleks Sukan Majlis Banda-raya Ipoh atau-pun lebeh tepat lagi , Stadium Indera Mulia . Maseh be-lngsug hngga 26 April nanti . So if te-ingin minyak masak free , beg-beg , pen-pen atau-pun cendera-mata yng laen , jemput-lahh ke sana . Dan kerana emak ke sana , memang aku lena hngga tngah pagi-lahhh dan te-lepas siaran :'(

Promote se-ketika . Loading ...

Siaran lngsug majlis ini dapat di-saksi me-nerusi rncangan Nasi Lemak Kopi O di Tv9 . Ralat tahu ralat ! Dan mereka me-rncang utk be-khawen pada tahun ini juga iaitu pada 1 Syawal di Mekah . Alhamdulillah , pekara yng baek tk elok di-lewatkan . Tunang Ashraf Muslim ada-lahh bakal doktor perubatan yng kini sedang men-jalani latihan praktikal di se-buah hospital di Melaka .

Dengan ini , aku doa-kan semoga tali pe-tunangan mereka ini akn kekal di-ikat dan men-jadi suami isteri kelak . Insya-allah .

Sumber : http://www.budiey.com/gambar-majlis-pertunangan-ashraf-muslim/

2 comments:

suerafe said...

tak sangka dia dah tunang =..=
tapi bakal bini dia lawo O.o

anyez nasri said...

walau-pun sedikit gempal tapi comel sngat :)