Friday, March 11, 2011

Zahiril Adzim Rancang Bertunang Tahun ini .

Tidak sama dengan golongan selebriti yang lain , aktor yang sedang men-cipta nama , Zahiril Adzim nampak lebih be-sikap te-buka apabila be-cerita tentang kisah cinta-nya .

Telah pun me-jalinkan hubungan cinta selama lebih enam bulan be-sama pengacara Wanita Hari Ini , Shera Aiyob , Zahiril mengakui bakal be-tunang dengan ke-kasih hati-nya itu sekitar tahun ini .


Masih lagi dalam perancangan , namun jelas pelakon filem Bunohan ini , dia meng-harapkan agar impian-nya untuk be-satu dengan wanita pilihan hati-nya itu akan te-laksana jua nanti .

"Kami memang ada merancang untuk bertunang sekitar tahun ini. Setelah berkawan lebih enam bulan dengan dia, saya rasa selesa dan senang dengannya. Saya juga telah berjumpa dengan keluarga Shera dan dia pun dah berjumpa dengan keluarga saya," katanya membuka bicara mengenai hala tuju hubungannya dengan wanita tersebut.

Di-sebabkan itu , dia tidak pernah kisah untuk mem-bawa Shera menemani-nya ke mana-mana majlis kerana tidak be-hasrat untuk men-yembunyikan hubungan mereka yang telah sekian lama terjalin .

"Saya tak kisah nak bawa dia ke mana-mana dan saya jenis tak reti nak selindung. Jadi saya rasa tak ada benda nak disorok dan itu lebih baik," ujarnya.

Jelas anak muda berusia 27 tahun ini , pengakuan cinta-nya itu sekurang-kurangnya dapat menjadi bukti bahawa hati-nya telah pun di-miliki wanita lain .

Pengakuan itu sekali-gus me-nepis spekulasi yang pernah timbul se-belum ini yang konon-nya men-dakwa dia me-rupakan punca kepada pe-pisahan aktres Dira dengan bekas suaminya , Ash .

Tettt . Pasrah . Aku kena lepas-kn dia . Maybe bukan ke-tentuan antara ktorng . Insya-allah . Aku doa-kn yng te-baek utk dia . Kah-kah-kah . Rasa gembira bila terjah ke Murai pagi ini . Ini santapan mata aku di-pagi hari . Aku harap tk ada lagi tittle cerita , " Shaheizy Sam Rancang Be-khawen Tahun Ini . " Kah-kah . Aku tk ready lagi untuk terima kenyataan untuk itu :|

5 comments:

najihahfara said...

alaaa nak tunang da ke..hukhuk

Anyez Nasri ツ said...

a'ah . dia nk tunang sudah :'(

syazwani said...

anyez, actually, saya xbuat test lagi.
next tuesday baru buat. insya-Allah.
awk dah pi kursus KPP ke?

Eija Hassan said...

HAHA.tajuk entry dia.... :PP

anyez nasri said...

tajuk entry mcam hilang boy-friend . haha .