Friday, March 11, 2011

Success as a student .

 
Kita gempur habes-habesan .

Aku tabah . Sedikit cuak . Tapi tk mcam dulu . Dulu aku rasa bagai jntug nk te-cabut . Hati terus be-tuka warna kepada jingga . Ini bukan mitos . Fakta . Kenyataan . Se-belum ini reka-an . Sandi-wara ke-hidupan . Aku tk marah .

Okay , cukup . Ini bakal aku terima . Kuat atau tk , aku kena juga .

Keputusan peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia bakal di-ketahui pada 23 Mac . Tipu ? Auta ? If aku tipu serta auta , itu tanda-nya surat khabar New Straits Times juga toyaa . Semua-nya aku baca dan translate-kan kepada english to malay di * keratan akhbar * .

Kalau keputusan-nya agak me-muaskan , insya-allah , ada-lahh rezeki aku smbung blaja . Dan if keputusan-nya se-baleknya , aku kena terima se-habes baek . Doa-kan .


2 comments:

SITOT said...

good luck result spm 2010 kite ye !! doakan kite dapat result cemerlang..amin..

Anyez Nasri ツ said...

insya-allah . amiin . harap-harap begitu-lahh :)