Sunday, March 13, 2011

Is not always beautiful .

Ke-buntuan kenapa dan mengapa-kah line streamyx yng dulu kala-nya layak di-label A+ kini amat teruk me-galahkan keputusan trial Sijil Pelajaran Malaysia sbjek Perdagangan aku . Fuhhh . Tapi aku maseh sempat selinap serta me-nerjah ke be-berapa belog . Alhamdulillah . And you know what ?

Jawapan bagi soalan aku telah te-rungkai .


Klik utk " hulk " .

Kenapa tk ada sorng pun yng inform-kn kepada aku ttg hal ini ? Sedang-kan mkchek aku yng gebu-gebu tu ada-lahh pe-kerja Telekom yng juga pe-naja rasmi pe-khidmatan streamyx ini juga turut tk inform kepada aku :'(

It's okay . Aku bukan jenis tk setia . Oh yea , aku tetap akn men-jadi salah se-orng pe-jahanamguna streamyx . Tkmoh complain . Sebab abah tk bayar bil utk bulan ni pun . Kata-nya , " kita tk penah tk baya bil . nk juga rase keadaan dorng yng tk baya sama tu  . " Okay fine , sedang rasai-nya . Last tarekh bayaran ialah 24 Mac . Lu fikir tk smthing ? If result Sijil Pelajaran Malaysia aku teruk , abah aku akan henti-kan pe-khidmatan streamyx ini . Goshhh , T___________t

Insya-allah . Esok akn di-updated cerita be-kaitan feast trip selama 2 hari ini . Oh yea , pelbagai kenangan serta pegalaman baru aku kecapi .

5 comments:

syazwani said...

mak saya kerja TM !
hehe.
act, fb je yg lambat kan? sbab, kan dgar rumors fb nk ttup 15 mac. maybe~

Anyez Nasri ツ said...

a;ah . better sign-in blogger . haha . eh wani , tk smpat nk reply status kt facebook tu .

syazwani said...

ntah. blog xlambat pon. huhu.

fasy shane said...

line ak clear je guna broadband,... full 100

Anyez Nasri ツ said...

be-tuahnya guna broadband . jealous :'(