Thursday, April 14, 2011

Pecaya-lahhhhhhh pada rezeki .

Hai , selamat pagi .

Se-pnjang bulan ini memang tarekh-tarekh pentig utk lepasan SPM dan STPM .

Se-malam aku dapat surat tawaran dari Kolej Unikop utk Diploma Pengurusan dan Teknologi Pejabat . Great , satu cabang yng aku tk minat lngsug dan ia-nya ada-lahhh ke-sukaan emak aku . I think-lahh , hari-hari emak aku doa utk aku dapat course itu kott . Hihi . Tapi se-lepas men-dapat dari nasehat-nasehat pakar yng mane pakar-pakar itu ada-lahhh pe-nuntut di Kolej Unikop juga aku telah mem-buat satu keputusan . Dan apa yng aku dapat ?


Kak Marlina ni aku jumpe Facebook dia di page Kolej Unikop . And then , terus post message kt dia . Ke-rungsingan aku sekrang ialah , " ada-kahh aku tk akn dapat tawaran se-laen ini ? " dan " that mean , peluang utk ke uitm , memang tk dapat ? " . Jadi , boleh bantu aku henti-kan ke-kusutan kepala dan ke-rumitan hati ini tk ?

Kawan-kawan aku yng laen sakan dngan surat tawaran melimpah-ruah . Aku tk . Se-malam baru petama kali . Penat aku tnggu tauuu . Okay tipu , ada satu hari tu dapat panggilan dari Kolej Taj utk Diploma Teknologi Maklumat . Cuma ini . Dan honestly , aku be-syukur .

Dan skrang keputusan aku , tetap ingin tnggu tawaran dari pe-mohonan aku di upu.mohe.gov.my ni . Harap-harap , dapat-lahhhhhhhhhh sangkut satu dua :'(

Taaaaaaaaaaaaaaaapi aku te-ingin ke Politeknik . # ahhh , gedik kauuu ni . hihi .

5 comments:

ezy.fia said...

yg tu ipts ke ipta?
rasenye baek ipta lg kot..
=)
plih betol2 ye..

Anyez Nasri ツ said...

alaaaaaaa , dia under uitm kak sayang hoi :'(

info-info pun dia tk tules . anyez lngsug tk thu ape-ape ni .

Mnaz said...

masuk poli je lah..haha

saya bukan tomato said...

wahh nak p poli ke ? oke jugak . ceq pon poli . tu pon sbb tak dpt masuk u . kekeke ..

amek form6 is better kalau xdpt mana2.. sebab kolej swasta ni len macam skit.. ada kos yg tak sah sijil kalau dapat.. huu

pape pon choose the best oke . its all about your life.. ^^

Anyez Nasri ツ said...

tp kenapa politeknik intake bulan 12 ? lambat lagi laaaaaaaaaaaaaah .