Friday, February 18, 2011

Review : Kerana dia bukan anda .

Alhamdulillah , angan-angan minah jenin aku sudah te-capai . Apa-kah ?


See , kerana status se-begitu Kaka Atiqah smpai kata sengal , ceh , smpai hati anda yea . Harhar . Memang sengal-lahh pun post status se-begitu manes bunyi-nya tapi bukan betul-betul nk bagi hadiah punn . Hello , lupa ke aku ni-kn kedekut se-taraf Haji Bakhil ? Whoot-whoot , jngan jadi mata duetan . Tk sopan itu prangai , Tuhan tk suka . Nanti di-murkai . 



Siapa-kah manusialien yng cukup sopan santun ingin men-jadi followers yng ke-300 aku tu ? Dia ialah Budak Pendek . Whaat , budak pendek ? Name dalam ic ke tuu , yongg ? Haishh , ikut suka dia-lahh . Jngan bnyak soal yea . Name-nya ialah Farah Norasyikin . Budak Sungai Buloh . Sekolah mane ? Alamat ? Numb telefon ? Wah-wahh , lebeh-lebehlahh tu . Utk lebeh ketahui dngan lebeh lnjut cepat-cepatlahh serang hendap ke blog beliau , Budak Pendek Punya Cerita

Aku pun sudah kata kt dia mahu buat entry re-view blog dia . And dia pun tk thu perihal status aku buat di Facebook sana . So , wahai Farah jngan nk tebus top-up dari Anyez yea . Memang tk akan dapat , har-har-har . Jngan segan-segan , jngan malu-malu meaw-meaw , serang hendap-lahh ke blog beliau , okay . Sekian .





2 comments:

Firdaus Life said...

wah tahniah da sampai 300++ follower

Anyez Nasri ツ said...

alhamdulillah . berkat gedik-gedik tnggal jejak kt blog orng . dan orng spport kembali :)