Thursday, February 17, 2011

Bukan hati jika tk te-luka .

Mood yng sedang ala-ala kadar begini memang cukup-cukup rasa utk updated . Lebeh-lebeh lagi dngan keadaan hati te-paksa utk me-geluarkan ayat be-rentak senti-mental , har-har . Bukan manusia tnpa rasa kesal mahu-pun kechik hati . Ohh yea , aku manusia . Bukan alien yng tk be-perikemanusiaan yea . Baru ke-hidupan bila lalui saat-saat suka dan duka .

Di-sebalek se-buah senyuman .

Genap 35 tahun usia aku , pasti akan hebad asam garam dunia . Opss , agak tua sudah ke tuu ? Haish .

Suhu badan sedang suam-suam kuku ini , amat-amat rapuh sekali . Aku se-maken sensitif . Tadi baru meng-habeskan baca-an se-buah novel yng amat-amat buat-kan hati aku be-lagu sepi . Aku menanges . Tanpa aku sedari , aku se-maken me-ngkat remaja . Aku suka novel . Sebab ia-nya buat-kn aku rasa matang dngan ke-hidupan . Tk sangka , anak abah yng dulu-nya ini amat-amat takut utk me-ngkat dewasa , sudah habes sekolah pun . Lepas ni , kena bnyak blaja utk bedikari dngan sendiri tanpa men-geluhh , " abahhhhhhhhhhhhhhhh " . Kah-kah-kah .

2 comments:

nurun said...

suke entry ni...

dwatyKNY said...

selamat melangkah ke alam cabaran....