Friday, February 18, 2011

Review : Jom Join Blog-list Yuyu Zulaikha .

Hello , selamat malam . Opss , assalammualaikum wahai ahli kuburblogger semua . Jngan pelik , jngan teruja sebab saya lebeh be-sikap be-hemah malam ini . Bukan tanda buang tabiat mahu-pun smthing worng with me atau-pun demam . Saya sehat , alhamdulillah . Se-benarnya , saya mahu join Blog-list Yuyu Zulaikha . Ohh , ini benar . Bukan sandi-wara seperti entry se-belum ini yea .

* gua tk me-nipu utk kali ini , after this , insya-allah . har-har-har .

Bukan selalu aku mahu be-sikap be-hemah , sopan-santun se-begini , ceh . Stop , jngan kata ini me-jengkelkan . Saya tamporr nanti kangg ! Opss , maaf . Saya kena be-sopan santun .


Kakak Yuyu Zulaikha mem-benarkan utk cerita siket pasal blog beliau tk kesah yng baek atau teruk . Di-sini saya me-milih utk be-ceritaa yng teruk dan di-cmpurkan siket-siket yng baek me-genai blog Kakak Yuyu Zulaikha .

Saya tk suka / suka siket-siket blog Kakak Yuyu Zulaikha keranaaaa : 
  • Saya jealous dngan header yng te-pmpang jelas mata Kakak Yuyu Zulaikha yng besar luas te-bentag bak ikan pirahna tu . Dan yng paleng pnting ialah , saya memang tk retii nk buat header punnn T_t
  • Followers Kakak Yuyu Zulaikha sudah cecah 2000++ , maken hari , maken me-ngkat. Itu-pun se-telah Abang Ben Ashaari dan rakan-rakan blogger yng laen promote . Yng saya tk puas hati-nyaa , kenapa Abang Ben Ashaari tk promote blog saya pulak ? Okay , Kakak Yuyu Zulaikha memang lawa . peace *
  • Kawan-kawan blogger sibuk sentiasa kalut ceritaa dan sebut nama Kakak Yuyu Zulaikha . Kdang-kdang rasa jelik juga . Ialahh , orng-nya memang lawa . Famous . Entry baek-baek punyee , so memang patut-lahh orng ashk sebut , yeaa dak ? :P
  • Last , saya tahu , saya amat kejam dngan me-katakan se-demikian . Tapi pecaya-lahh , saya amat-amat-amat suka blog Kakak Yuyu Zulaikha . Ini bukan bodek utk te-pilih tp fakta menarek utk malam ini di-ketahui umum . Kah-kah-kah .
Har-har-har . Bunyi agak-agak kurang sopan . Memangg , perenggan se-belum knyataan yng aku list-kn itu saja agak sopan dan be-hemah . Sekiaan , terima kaseh .

Jadi , jom-lahh join Blog-list Yuyu Zulaikha .

2 comments:

Anyez Nasri ツ said...

oh hello . thanks , insya-allah :)

Anonymous said...

Salam terjah dri blog YZ =)