Wednesday, February 9, 2011

Bila se-suatu yng err kini tk lagi mustahil .


Se-lepas Zee Avi , Yuna dan Ana Raffali yang di-cungkil bakat mereka me-lalui laman web YouTube , se-orang lagi bakat baru Nur Emelda Ahmad atau Melda , 20 turut men-galami naseb se-rupa apabila ke-bolehannya me-nyanyi be-sama petikan gitar-nya telah men-dapat perhatian . Ia-nya kini turut mem-bintangi se-buah drama realiti be-siri be-tajuk Gadis Semasa Sunsilk .

Bukan se-suatu yang mudah , pe-nuntut jurusan vokal Diploma Muzik , Universiti Teknologi Mara ( UiTM ) itu telah men-gambil masa yang agak lama untuk untuk menerima tawaran lumayan be-kenaan , apatah lagi dia seboleh-bolehnya tidak mahu di-kaitkan dengan dunia glamor .

Di-siarkan setiap Selasa , jam 6 petang di TV3 , Gadis Semasa Sunsilk mem-pamerkan konflik dalaman , aspirasi cinta , pahit manis , pe-kembangan peribadi dan perubahan hidup Melda telah me-mukau penonton di seluruh negara sejak 11 Januari lalu .

Selain TV3 , episod te-dahulu Gadis Semasa Sunsilk dapat di-saksikan me-nerusi www.facebook.com/Gadis SemasaSunsilk dan juga untuk men-dapatkan info serta peristiwa te-kini Gadis Semasa Sunsilk .

Motif aku buat entry ini ? Se-lepas tngok cerita ni se-malam , betmbah-tmbah minat dan suka . Dan aku harap , akan di-teruskan lagi drama se-begini utk mem-perkenalkan artes-artes dari Youtube . Mane-lahh tahu , lepas ni giliran Najwa Latif pulak kan :)

3 comments:

tomatokering said...

giliran awk bila pulak ? hehe :P

Anyez Nasri ツ said...

insya-allah , se-lepas Najwa Latif . haha . maseh slow-slow blaja gitar kaka manes hoi :)

Luqman Zakaria said...

huhu :P dah makin banyak bakat baru sekarng!

btw singgahlah blog arepnakbebel kalau free!