Sunday, March 10, 2013

Kemanisan Cinta



Sedang menikmati kemanisan yang kian bertambah dari hari ke hari .

Tapi dalam kemanisan dengan kehidupan aku yang sememangnya gempak dan amazing dari dulu hingga kini , masih ada anjing yang enak menyalak . Langsung tk berhenti menyalak . K dulu kau berhenti . Ye mungkin kotak suara pecah gara-gara setiap hari menyalak . Dan sekarang kau sambung semula . Tak tahu penat ye ? Serious aku penat . Relationship yang lazat terbina sekarang menjadi buah mulut . Duh kalau betul pun relationship aku tanpa gaduh / tampar / menangis , apa masalahnya sekarang ?

Bukan ke kau sepatutnya gembira dan mendoakan yang molek-molek utk kami ?

Sangat lama tidak menyumpah orang . K sebenarnya tidak layak untuk menyumpah . Hanya manusia biasa . Yang kena kebalkan telinga dan rapatkan mata dari perhati ayat-ayat puaka penuh di TL dengan kata-kata kau ttg relationship aku . Sedih .

Best bercinta ni . Adventure sangat . K malas nak gebangkan lagi relationship yang lazat sedang aku nikmati sekarang ni . Doakan lima enam tahun akan datang aku sah menjadi seorang isteri kepada lelaki amazing ini . Kumpul duit . Kalau cinta tanpa duit , tiang rumah pun lambat nak didirikan , betul tak ? Tehee xD

No comments: