Tuesday, January 8, 2013

Amazing Relationship .

Aci atau tidak kalau aku updated tentang perkara dua hari lepas ? Pleaselah kata aci . Kalau tidak I call that aci yang mati gantung diri tu main cak-cak-cak dengan uoll's nak ? Ok . I acah-acah berani nak mentioned tentang dia . Dipendek kan cerita , uoll's ada terbaca tentang " Kekasih Cabut Nyawa " di Harian Metro tidak last week ? Ok berlaku kat Politeknik aku . Dan the best part is sebelah bilik yang aku tumpang tidur sudah sebulan , mugkin . Gila tak terkejut . Kepala rasa nak pecah bila dapat tahu . Dan serious aku demam tiga malam tanpa kebah before tu . Dan belum dapat pastikan dia mati dua hari before atau 8 jam . Tutup cerita .

Oleh kerana itu , aku telah mengalami masalah kemurungan serta ketrauma'an yang sangat teruk . Sampai call parents menangis-nangis . Untuk naik kan semula rasa semangat diri , aku nekad ke Taiping . Ok parents tak bagi balik Ipoh kan . So lari balik tempat kekasih hati haha :-D

Tiga jam perjalanan . Dapat pula Myvi auto . Dan kereta baru pula tu memag aku bahagialah tekan minyak dengan cemerlangnya . Ditemani oleh kawan puaka amazing , Suhaila . Tanpa dia cnfirm lah aku mengantuk teruk . Dari Kangar pukul 10 lebih . Itu memag time kena air-cond confirm lelap .

Cekalkan diri . Drive molek-molek . Before pukul 1 , sampai Taiping . Steady betul-betul depan X-Library . Sebenarnya kira suprise juga lah buat Hafiz Rahmat . Midnight before tu dia kecil hati / sakit hati dibuatnya aku . Nak sangat tengok dia marah-naik angin-merajuk kan ?

So mendapatlah rasa azab nya . Dengan berbekalkan rasa rindu melampau . Nekad betul aku ke sana . Lepak makan lepak dan terus lepak . Kira overnight lah . Tapi Suhaila dapat jugalah dia tidur . Dari aku teruk diganggu oleh Hafiz Rahmat . Nak marah pun tak sampai hati ; itu tempat dia nanti dia lari balik rumah :-P

Dan dapat jumpa Epit yang comel . Tapi failed sebab langsug tak sembang dengan dia . Itulah kalau Hafiz Rahmat depan mata . Makhluk lain haram rupa tak wujud je . Hee XD Keluar masuk keluar masuk Taman Tasik Taiping . Bercanda ketawa menyanyi bersama . Serious moment terindah . Hafiz Rahmat suka menyanyi . Dan dia berjaya menghasut aku untuk rancak nyanyi bersama . Kira feat lah ni . Best betul . Banyak lagu dia nyanyi . Itu kenangan paling best .

Hakikatnya kami sangat jauh . Tapi dengan cara relationship sebegini , aku sendiri dapat rasa dekat . Persabahatan yang sangat rapat . Langsug tak ada ruang wujud antara kami .

Relationship kami sangat amazing . Berbual seperti bestfriend , bercanda seperti kekasih . Heart you , xoxo :-*

* Please berhenti lempang hati aku dengan soalan , "Nis , kau gila ke drive jauh-jauh ? " . Ergh . Dan ok ini first time publish blog thru phone . Gila pelik interface nya .

No comments: