Wednesday, December 12, 2012

Back to Perlis Indera Kayangan .


Sudah cukup sudah ....... berakhirnya #SemesterBreak selepas tiga minggu . Gila kedekut Politeknik . Hanya tiga minggu cuti dan em .... aku masih belum puas bercanda bersama kekasih hati tahu ? Okay family didahulukan , Hafiz Rahmat diutamakan . Boleh laghu ni dak ? :D Sampai Perlis tukar loghat lah wei :P

Aku telah selamat sampai di bumi Perlis yang em .... bosan . Terasa sangat bosan . Tahu tak apa perasaan bila duduk jauh dengan family dan kekasih ? Seperti mahu setiap minggu balik dan jalan jalan peluk cium dengan mereka tercinta * muka comel * Pasrahnya hati kembali ke Perlis lepas #SemesterBreak . Lebih-lebih lagi kekasih hati ditinggalkan di Taiping :'(

Dan Hi junior ! Sila jangan tunjuk kerek . Saya bakal menjadi senior semester 4 sesi December 2012 . Jangan lalai dan leka . Ini Politeknik . Kita mungkin ada shortsem . Tapi kau mahu extend sampai bila ? Okay . Yang senior sorang ni pun kena carry paper semula . Penat jadi pelajar . Banyak sangat tanggungjawab dan yang penting ini amanah sebenarnya .

Bila kembali di Perlis . Timbullah perasaan shit belaka . Bayangkan aku kena kental bertahan kat sini tapi kekasih hati jauh di Taiping . Boleh jadi gila . Aku di Ipoh pun , bukan setiap hari jumpa dia . Ini kan pula bila menjauh . Aku di hujung Utara . Risau . Risau ada yang menyemak dalam hubungan yang baru terbina ni . Biar apa pun yang terjadi , aku tetap setiaaaaaa ...... okay lagu tu :D

Hafiz Rahmat , tolong jangan mengatal . Ini amaran . Ingat ? Jangan sampai aku buat kau menangis lagi seperti semalam . Bertambah macho dengan suara sengau lepas menangis . Lahaaaaaaaaai meowww xD Bukan senang nak pergi belajar jauh-jauh cenggini . Lepas ni , rasanya perlu masuk Danok dan beli senapang satu dua . Buat bekalan . Musuh bukan satu dua . Pembenci bertambah sekrang .

Aku tak nak dengar orang mengata tentang kita .
Pembohongan bersepah di merata-rata tempat , aku tak nak .

Mom & dad , I promise you . Someday , I'll make you guys proud of me . The time will come .  Mohon aku terus tabah untuk hari yang mendatang . Selamat menunaikan ibadah belajar dengan sempurna dan bertambah-tambah naik pointer aku setiap semester . Dan yang penting , mohon Hafiz Rahmat tidak mencurangi di belakang aku , hahahaaa :D

Terakhir kali , Hafiz Rahmat ......... aku rindu akan kamu .

No comments: