Thursday, April 21, 2011

" Home " renovation .

Hi awak . Blog kita sudah be-wajah baru . Se-belum ni pink-pink-pink . Wal-hal , hakikat-nya kita tk minat pun warna pink . Itu yng decide sampai kita convert tauu blog kita ke classic template . Kira restore-lahh tu . Kita mula-kan dari mula balek tauu . Btw , thanks Google sebab bnyak mem-bantu kita .


Ini kerja satu hari tau . Line streamyx ni te-lampau sensitif . Tk boleh sejuk sngat tup gegaran terus tauu " otak "  .

Jenuh tauu kita ketuk-ketuk-ketuk , hentak-hentak dia , tp dia tetap tk okay . Kita terus me-rajuk . Kita tk pandang dia sampai-lahh magreb tauu . Tup after magreb , kita nekad nk switch on dia . Kita jampi-jampi-jampi kt link telefon ni . Macam-macam mantera tauu kita baca . Dan alhamdulillah , ia-nya okay . Kita senyum lebar-lebar . 

Sekarang jam di komputer ni me-nnjukkan pukul 11 : 52 PM . Hamper tngah malam dan sesi renovate blog pun sudah settle lebeh kurang se-tngah jam yng tadi . Tapi ada yng tk puas hati lagi ni . Kenapa Photoscape tk boleh buat header be-smbung dngan body ? Jealous tauu kita tngok blog orng laen :'( Jadi , awak ada tutorial tk untuk buat header transparents be-sambung dngan body dengan guna-kan Photoscape ? Kita tk ada software Photoshop . Kita nk down-load tapi lama sngat . Tapi kita pe-yabar , kita tetap tunggu . Tapi line streamyx sentiasa me-rajuuuuuk . Damn !

Tapi kita sayang streamyx kita sebab dia bnyak be-jasa . Muahx :-*

Oh , kita nk buat menu tab tauu , tapi tk bejaya :'( Penat kita kumpul-kn semua link . Haih .

 # asal bunyi gedik ni ? hihi . mood tngah be-celaru . so layaaaan-kn
jea-lahhh , boleh , kan-kan ? :D


4 comments:

Firdaus Life said...

ooww wajah baru.. cantik :)

Anyez Nasri ツ said...

tk macam budak matured , kan-kan ? hihi .

Unknown said...

tak macam budak matured xpe, asalkan nampak comel.. kan kan kan? hehe

Anyez Nasri ツ said...

alaaaaa , nk kekal-kn ke-comelan tu payah . hihi .