Wednesday, April 27, 2011

AKU PE-WARES HARTA !

Klik untuk " hulk " .

Cepat ngaku , sape punye kerja tu ha ? Panas tahu panas . Search me-rapu dapat kt link aku . Tembak nk ? Hihi . Kfine , aku ngaku . Time zaman aku jadi-kn blog ni sebagai tong sampah busuk ,  memang lebat-lahh istilah jahiliah aku bantai taip kt sini . Kdang-kdang , smpai aku sendiri loya nk taip hari-hari bnd yng same . Tapi sejak 5 bulan lepas , saat diri te-rase cukup matag dan be-fikir dngan positif se-line dngan tahap ke-matangan aku , terus aku berubah .

Tahu tk betapa mewah dan meriah-nya blog aku sekrang ?

K , aku sendiri yng me-rasa se-begitu . Tk minta utk di-anggap sebagai blogger yang mempunyai tahap pe-mikiran hebad . Aku menules apa yang aku rase ingin tules . Aku tules ikut jiwa bukan hati . 

Klik untuk " hulk " .

Tengok , sape-lahhhhhhh yang pe-murah sngat ni sampai nk wares-kn aku segala harta dia ni . Ehh , if tuka kepada mata-wang rengget , bape jumlah aku dapat ? Hihi . Cepat fikir , nk terima ke tk ni . Boleh-lahhh aku beli Myvi . Kehkehkeh . 




4 comments:

Melin said...

HAHAH. Budak Chomot pernah jugak dapat e-mail cakap nak bagi 5000 dolar. Dah 3 bulan dari tarikh baru perasan, buat bodoh jelah. Hee

Anyez Nasri ツ said...

laaaaaaa , anyez pun jarang check e-mail . ada 2-3 message macam ni juga . haha .

NUR AYNIE said...

alamak~~~ baiknyer hati org nak bagi harta free nie hahah~~ nak jugakkkkk

anyez nasri said...

pe-murah gile hati manusia tu . haha .