Wednesday, February 16, 2011

Ke-legaan di-rasai kini .

Selamat petang .


Waitt , bagi aku meng-hembuskan nafas penatt dulu , huhhh . Be-bau tk ? Haha . Bukan apa , skrang ini baru aku rasa selamat lepas ape yng te-jadi di-tngah jalan tadi . Dari depan Carsem hngga-lahh Petronas Jelapang , aku rasa tk selamat se-lagi tk lari-kn diri dari manusia yng berada dalam lori angkut pokok-pokok tu . Seram .

Kenape-kenape-kenape ?

Dia cuba utk be-bual dngan saya . Whatt ? Haha . Aku ni-kn sombong , so mane-lahh mahu layan . Gile-lahh , dia naek lori , aku motor , ada ke ptut suruh aku men-dongak utk cakap dngan dia . Memang dapat maki jea-lahh . Kata aku sombong semua . And part paleng buat aku rasa nk gelak golek-golek kt situ ialah part di-mane dia cuba be-tindak caring .

" hey adek manes , kenapa tk pakai sweater ? cuaca panas . hitam tngan nt . "

Hello derr , sweater ? Please-lahh . If lu kata cardigan , gua terima . Tapi ini sweater ? Please ahh , no . Haha . Lagi satu , gua memang saja tempah pakej gelap-kn lagi kulet ni , grr ~ Sudah-lahh , dia perli parut budak nakal kt lengan aku ni . Yea , memang jelas kelihatan sebab ia-nya ada-lahh seperti satu line pnjang . Itu gara-gara , jatuh pokok , lalalalala .

Lu orng bayangkan-lahh dngan apa gua kata tempah pakej gelap-kn kulet tu . Orng bijak mcam gua je , kelua tngah panas terik pukul 2 petang . Ini if abah aku tahu , cnfirm dia arah-kn aku be-tapa tngah jalan depan rumah tahuu , haha . Aku kelua tnpa sebab memang tk ahh . Sebab ? Aku nk ke ATM . Tup , ATM pulak tk boleh guna . Apesal entah ahh . Hindu kt situ , tk bagi gthu pun alasan semua . Dngan muka frust sebab tk dapat pegang RM 50 , aku pun be-lalulahh dari situ dan me-nuju ke rumah .

Oh yea , aku tk be-cakap dngan orng yng aku tk kenali . Itu pesanan emak abah saya sejak saya be-sekolah tadika lagi . Smpai skrang saya maseh ngt lagi tauu :P

2 comments:

Firdaus Life said...

huhu gile tinggi nak jenguk kalo nak cakap dengan orang naik lori tu

Anyez Nasri ツ said...

haa , thu tk ape . haha .