Friday, January 28, 2011

Ohh Grez Y :)

Selamat malam .


Pelik . Kau silap type atau salah send ke , haa Grez Y ? Tapi bila di-cungkil kembali ingatan aku , memang sendat-lahh memori nk punggah . Tapi demi utk men-dapat jawapan aku snggup .

Terus serbu blog Grez Y


Oh kawan , entry khas utk aku . Tapi ada makna tahu . Haha . Ia-nya ada-lah per-hrgaan utk aku . Special tahu . Mana ada orng laen nk buat gtu , kan-kan ? Jeng-jeng-jeng . Oh Grez Y , you marah ke ? I gurau-gurau-gurau je :'(


Haha . Itu-lahh sebab kenapa si manes buat entry be-kenaan aku . Gara-gara aku kata dia sombong , so dia mahu hargai . Nmpak sngatt aku ni tk mesra alam , kan-kan ? Rakan blogger pun aku tk cam semua , alahaii . 

Jadi , buat kau-kau yng add di Facebook atau Twitter atau Formspring atau laen-laen sosial network yng agak-agak aku mcam sombong , sila maki hamun . Ehhh , jngan-lahh smpai gtu . Haha . Sila-lahh respon time saya send comments :)

Fyi ,  I'll do it to appreciate you to :)





No comments: