Monday, January 24, 2011

Hujan mutiara batu :)

Sejuk . Selsema . Oh please , jngan demam yea badan . Tadi acab call , haa se-belum setan jin puaka masuk dalam otak aku dan meng-handle segala-nya . Potpetpotpet tuptup hujan dngan lebat-nya men-gegar bumbung bilek aku . Terus-kn be-cakap , anggap je itu semua background sound effect . Haha . Maken lame , maken lebat dan kemaruk-lahh jiwa aku nk mandi hujan .

" Yess hujaan . Boleh mandi hujan . " Hamper lompat-lompat aku bila hujan maken lebat . " haa , pergi-lahh mandi hujann tu . bla bla bla and tupp . " Laa , terus letak . Tk call balek sebab tk ada kredit and tk mhu pun buat call-me-back sebab biaa dia sejuk dulu :D

Tk mandi punn . Buka pagar dan tngok hujan itu be-guguran . Wahh , best-nya . Anddd , " emakk , ambek kejap camera ." Lmbat sngguh respon emak ni and , " haa ngada . nt kena hujan kt camera tu be-karatt . " Blurpp , strt-lahh ayat cerita zaman ke-sultanan melaka . Haha . Aku memang suka waktu hujan . Time tu jalan yng rata dan rumput yng segar-segar serta pokok-pokok semua basah .


Hamper 10 menet aku te-senyum bagai mutiara yng be-riburibu nilai-nya itu gugur dari langit . Haha . Anddd , " yeahhhhhhh " . Guess what ? Hakim pun turut serta mandi hujan . Omg ! Budak sorng ni-lahh , demam nt .

Cepat sngat respon budak ni . Terus smpai depan aku and , " kaaaakkooookk " . Sengih-sengih , tarek telinga nk ? Haha . Dia ni peng-hibur . Petah cakap-nya walau-pun baru 3 tahun . Maken ashk tngok budak sorng ni maen hujan , jin setan puaka strt-lahh meng-hasut sanubari aku , eeeehh takk , kena curah air betubi-tubi oleh itu budakk dannnnn .......

aku pun mandi hujan-lahhhhh xD

Abie-abie-abie , orng akan jelas-kn semua-nya ini nanti yea . Jngan marah :D

Seperti selalu if tk dngar cakap acab memang aku akn di-timpa musibah . Sekarang aku demamselsema . Ops , tk mahu ngadu . Nanti kena bebel , " huuurrrmm , susah benar nk dngar cakap abie , kan . tk ape-lahh , bukan selalu pun , yea . " Dia akn touching , pasti . Tapi sudah okay punn skrang ni haa . Antibody se-maken kuat .

Se-malam dan hari ini kawasan meru hujan lebat . Esokkk ?

2 comments:

Noor Fatin said...

best nya main hujan. keh3

Anyez Nasri ツ said...

best ? kena hentam se-lepas itu lagi best :D