Wednesday, January 26, 2011

Ayer Tawar to Cameron Highlands .

Teruja . Jakun . Perakk . Omg ! Ke-puasan yng jelas te-pncar di muka aku skrang lepas menyaksi-kn pe-lumba basikal Le Tour De Langkawi depan mata . Ke-frust-an se-malam tk dapat tngok di Taiping , hari ini aku lepas geram tngok kt Simpung Pulaii . Fuhh , memang stylo gile-lahh .


Tapi-tapi maseh frust sebab tk dapat tngok Anuar Manan . 


Se-awal pukul 11.45 pagi aku tnggu kt simpang empat ke Cameron Highland . Petama kali-lahh aku tngok ke-sesakkan yng gile kaw-kaw kt situ . Dngan polis-polis kalut kawal traffic semuaa . 

Memang excited bila kereta-kereta khas lalu . Aku fikir , pe-lumba semua se-maken dekat-lahh . Tapi-tapi lepas se-tngah jam kereta tu lalu , baru smpai semua pe-lumba . Cuaca yng mendung , hujan renyai-renyai mesti tk best buat para-para pe-lumba . Nanti smpai kt kemuncak Cameron Highland mesti gigil . Yea-lahh , kabus memang tebal + drive kereta pun tk nmpak kereta depan if tk pasang lampu  tahu . If nk be-henti tepi jalan pun , memang tempah maut-lahh . 

Tepat pukul 12.23 tengah-hari , group petama se-rmai 3 pe-lumba sampai dan di-ikuti dngan group-group laen . And Anuar Manan bukan di depan serta Andrea Guardini pun tk kelihatan . Aku sibuk rakam je , lngsung tk perasan . Haha .

Ke-terujaan yng amat-amat tebal , membuat-kn aku mahu lagi tngok aksi-aksi se-begini lagi . Parents pun memang minat , so mesti boleh tngok lagi . Insya-allah , trip yng te-akher akn ke Dataran Merdeka . 


3 comments:

nur ikhyar dee said...

puas kan dapat tgk LIVE depan mata?
aku pon dapat tgk jugak masa stage 2 LTdL (Kangar-Butterworth),tgk depan taman je :) paling best masa polis kosongkan jalan tu,rasa macam..wOw!

hehe

Firdaus Life said...

macam syok je ramai orang.

Anyez Nasri ツ said...

amat-amat puas :)