Friday, January 14, 2011

Bantuan anda amat di-harapkan .

Cukup bnyak yang be-maen dalam kepala otak aku skarang . Seperti ramai yang tahu , borang per-mohonan fasa ke-dua upu telah di-buka . Memang gelojoh-lahh budak-budak lepasan spm 2010 mahu isi . Mula-mula aku tk mahu isi sebab mahu ikut saranan sepupu aku yang suruh isi after result kelua . Tapi saja-saja nk puas-kan hati sendiri jadi aku pun isi-lahh . Lagi-pun , borang itu boleh dikemas-kini kembali se-bnyak 3 kali . Lepas result kelua nt , pun boleh isi balek , kan ?

Klik (!)

Haa , kan aku sudah kata sudah mohon jadi itu-lahh pilihan aku . Tapi lepas result kelua nanti baru nk cnfirm-kn . Frust gile sebab ukm dan um tk ada . Jurusan yang aku minat pun terhad . Yea-lahh , aku bukan budak dari aliran sains . 

Mahu kata merepek pun , tk-lahh sngat sebab aku memang boleh layan seni-seni ni , heshh . If suruh ambek farmasi atau laen tu , grr ~ Memang kena fikir bnyak kali-lahh . Teruja dngan per-hotelan semua tapi emak kata susah dapat kerja . Emak kata elok ambek jurusan yang kelua nanti terus ada kerjaa . Ada ke mcam tu yea ? Lalalalaaa . Haha . Aku ni kdang-kdang memang tk setuju dngan kata-kata emak aku . Biasa-lahh , anak sulung mesti gngster siket . Memang kes anak derhaka-lahh ni , kah-kah-kah . Heshh , aku tk-lahh smpai gtu . 

Dan ingatan tulus ikhlas dari emak aku yang paleng be-makne ialahh " kaka , jngan nk cari ipta yang jauh-jauh . dekat penang atau ipoh sudah . " Ahh , memang tk ahh . Aku dngan adek aku same-same nk lari rumah . Haha . Next year adek aku pulak akan isi borang yang same . Adek aku tu hebad lagi-lahh dari aku sebab dia budak kelas sains dan memang mahu jadi engineer atau arkitek . Ahh , itu adek aku  bukan aku . So , jngan nk ceritaa bnyak ttg dia . Haha .

Tapi ape-ape pun , keputusan yang pasti se-lepas result spm nanti kelua . Dan if ada buah fikiran utk di-kongsi , share-lahh yea :P

* lari rumah = utk blaja erti be-dikari :D

2 comments:

Noor Fatin said...

ok la tu jurusan. best2 jgk tu..hehe

Anyez Nasri ツ said...

best ? memang best tp ada rezeki atau tk , entah-lahh . nt after rsult kelua , kemas-kini balek :P