Sunday, November 15, 2009

Start a new life .


Ke-wujudan blog ini atas dasar ingin me-jadikan port te-baek luahan perasaan . Smthing rahsia atau-pun tips utk di-kongsi besama . Ke-kurangan ilmu di-dada se-maken hari , me-jadikan diri ini matang utk terus men-cari serta gali-gali lubang ilmu itu . Tk perlu pnjang muka-dimah sebab ini blog ke-tiga aku penah wujud-kn . Yng se-belum ni , well tk pasti ke-mane meng-hilang . Haha .

Aku . Se-orng gades yng me-impikan se-suatu fantasi me-jadi realiti . Aku suka hidup dalam dunia aku ini tnpa me-huru hara-kn hidup orng laen . Tk ada , kan-kan ? :P 

Aku me-naip ikut hati . Be-nafsu ikut jiwa . Kata-kata luahan tanpa ada sekatan , kdang-kdang me-jadikan kejian oleh orng laen . Bagi aku , jika orng itu tk cukup senjata utk me-nindas aku atau-pun orng laen , jngan biaa-kn bau badan yng hapak itu te-sadai di-sini . Aku suka orng meng-kritik tapi bukan utk me-jatuhkan aku . Aku juga harap akan lebeh aktif beblog-ing . Aku mahu kumpul se-ramai boleh rakan-rakan blogger . Aku mahu baca entry-entry mereka dngan rasa diri te-gugat . Dngan itu , aku akan dapat improve-kn lagi . Insya-allah .

Hello . Aku , Wan Noryuhaniz bt Ar Wan Nasri .


No comments: