Monday, December 31, 2012

You Captain a day .


Setiap yang baik buruk manis molek belaka aku cuba untuk catat kan . Ia nya kenangan . Belum basi lagi kalau aku akan terus kata tentang rindu . Ini lah dugaan long-distance relationship , mungkin . Memang best bila jatuh cinta sampai angan-angan kemain nak tinggi nya . Ok berangan .

Bercinta memang susah . Relationship sedang enak meningkat ni pun bermacam dugaan comel molek datang menerjah . Dan aku lemah . Tanpa Hafiz Rahmat mungkin tak begitu struggle untuk still lagi . Dia istimewa . Sangat . Satu sebab untuk terus kekal bersama .



Cukup gangster untuk rembat dia dari aku ? Belajar jadi pailang dulu .


Dia tak handsome . Tapi mesti ada juga yang jeling-jeling .
Ok handsome comel . * hentak kaki *


Jangan rampas segala milik aku . Family / teman baik / kekasih . Berani sailang , turun lah Ipoh / Arau gegarkan hidup aku depan-depan . Sekarang aku bukan penakut macam dulu lagi . Hafiz Rahmat sudah turun kan segala ilmu ketahanan fizikal & mental .

Dengan perkara lepas menjadi perbualan hangat rakan-rakan . Hanya mampu tersenyum . Dan terasa bahagia . Punyai rakan yang suka akan " cerita " tentang perkembangan relationship aku semua . Berhenti pertikaikan sejauh mana relationship aku dengan kekasih boleh ? Yang lepas menjadi satu kenangan . Ini yang baru . Yang aku mahu catat kenangan lain yang mampu membahagiakan aku sampai bila-bila . Aku harap ini yang terakhir .

Jangan berani kata aku pantas move on kalau kau tak tahu sejauh mana cerita sebenar . Begitu ramai yang dahaga kan dosa dengan mengata . Terus kan .

Perkara lepas terjadi mesti ada hikmah .
Orang senang bercakap bla bla tapi bukan sendiri yang rasa .
Ini pilihan aku . Muktamad .

Ini bahagia aku . Jealous ? Sakit hati ? Tolonglah berhenti .


Perempuan ni sedang bahagia . Perempuan ni selalu dimanja-manjakan oleh lelaki itu . Banyak nya perkara romantik manis molek belaka dilakukan oleh lelaki itu .
Hebat nya perangai masing-masing . Pelbagai ragam .
Berhenti terus mengata tentang keburukan dia .

Aku kenal sayang aku .
Aku tetap akan berpihak kepada dia .
Nak kata cinta yang buta kan aku ? Ah lantak kat kau lah .

Semua manusia tak sempurna . Ergh nak jumpa mana yang sempurna ?


Harapnya semoga relationship ni berkekalan ke akhir hayat kami . Ok ? Sila doakan .

Hafiz , boleh janji dengan Haniz something ?
Boleh kekal setia molek dengan Haniz sampai mati ?
Boleh jaga hati Haniz ?
Haniz harap Hafiz boleh . Kalau tak boleh pun kena juga boleh :P

No comments: