Tuesday, May 17, 2011

Rebecca Black penyanyi paleng teruk dunia ?



Mungkin ramai di-antara kamu yang maseh belum me-genalinya namun kini Rebecca me-rupakan antara pe-nyanyi remaja yang mem-punyai jumlah pe-nonton te-tinggi di Youtube . Bukan kerana suara-nya hebaaaaaaaak atau lagu-nya yang sedap tetapi kerana bejaya men-jadi pe-nyanyi paleng men-jengkelkan . Setuju tk dengan kata aku ?

Menurut be-berapa sumber , lagu yang di-bawa Rebecca be-tajuk " Friday " me-rupakan antara lagu yang mem-punyai lirik yang tk masuk akal serta amat buruk . Malah pihak Youtube juga pernah mem-beri pilihan kepada Rebecca untuk mem-buang video yang telah di-muat naik itu . Namun Rebecca enggan be-buat be-kenaan . Walau-pun sedih dngan kenyataan yang di-lemparkan itu , bagi pe-nyanyi remaja ini dia pecaya dia bukan-laaaaaah di-antara pe-nyanyi yang paleng teruk kerana dia me-yakini ke-mampuan diri-nya sendiri .

Selaen itu , Rebecca juga di-katakan penah me-minta pe-nyanyi remaja te-kenal Justin Bieber untuk be-duet be-samana ini kerana Rebecca me-rupakan antara pe-minat setia pe-nyanyi remaja te-sebut .


Pffft , jujur cakap , aku suka video klip dia .

9 comments:

HAJAR hasan said...

errkkk!!! boleh x, nk ckp yg dia tersgt menjengkelkan! sangat!! :)

Freaky said...

haha tak tau pulak ada penyanyi macam ni.

Hot FM, Oh! Media FM, Heliza Helmi Production kena HACK

Cik Ezy said...

terok sgt ke?
keh3..
xknl pulak si rabecca ni..

Anyez Nasri ツ said...

Hajar Hasan , boleh tk nk cakap yang Anyez setuju sngat-sngat dengan kata-kata anda ? haha .

Freaky , oh abang patut anda tahu te-lebeh dulu dari anyez k .

Cik Ezy , dengar video tu .

Cik Kere"ss said...

setuju kang jea la . sebab saya sendiri x pernah nak kenal beliau :D

sya :) said...

pehhhhh ,takleh trok lg ke ?hahaha :D

teha said...

hahaha ! mybe laa kot.. suare die klakar kot.. hahaha !

hanisa sabrina said...

suka tgk video clip dia sebagai penghibur diri untuk berketawa ketika bosan .

Anyez Nasri ツ said...

hanisa sabrina , anyez suka video klip dia .